tisdag 8 september 2015

Lite höst i sovrummet....

Så underbart höstväder vi har fått, strålande solsken och hög, frisk luft. Ja hoppas att September blir en riktigt skön höstmånad. Inne i sovrummet har jag höstpiffat lite, en gammal zinkhink har fått flytta in. Och i helgen tänkte jag piffa till det lite till med andra textiler på kuddarna. Ja var årstid har sitt, och jag kan ju inte annat än erkänna att det är lite mysigt att krypa upp i soffan, tända ljus och ta en varm kopp te.

 Denna veckan är jag dessutom hemma själv, sambon och vovven är på älgjakt i Norrland. Så det blir långa,mysiga kvällar i stallet hos pållarna, älskar verkligen mitt stall. Sen har jag börjat på senaste Kepler boken så då kryper jag gärna ner i sängen och läser!! Hoppas ni njuter av höstens dagar, kramar Lovisa

Mitt senaste loppisfynd är den fina zinkhinken. Här med en ormbunke i.


Älskar att ha mina inspirationsböcker framme!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...