fredag 28 augusti 2015

Husdrömmar

Kikar in en snabbis för att önska er alla en härlig fredag och helg!! Hur skönt är inte det?? Först är det jobb som gäller för min del sen tar även jag helg. Vår helg är ganska oplanerad och det är faktiskt riktigt skönt att ta dagarna som de kommer. Jag hoppas kunna få med sambon och åka iväg och kika på badrumsinredning och tapeter!!

Vi har så mycket drömmar,planer och projekt med detta huset. Och jag vet att det kommer blir toppen och precis vårt drömhus med tiden. Allt får ta sin tid, jag tycker det är viktigt att bo in sig och fundera fram och tillbaka hur man vill ha det innan man drar igång med massa renoveringar. Vi tar ett rum i taget och det känns så skönt. Ett mål närmare vårt drömhus!! Njut av fredagen Kramar Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...