torsdag 6 augusti 2015

Dukning bland äpplen&hortensia

Redan torsdag och snart är det helg igen, dagarna rusar iväg och jag kan knappt fatta att vi redan är i Augusti månad. Sommaren går nästan lite för fort fram, älskar verkligen denna årstiden.

Här är det jobb som gäller, lite planteringar och buketter ska fixas till butiken. Imorgon jobbar jag med men sedan tar jag även liten ledighet några dagar, så hoppas verkligen sommarvädret vill hålla i sig så även jag kan njuta!! Så tacksam för alla som kikar in här och följer mig i min vardag, det är så himla roligt och ni glömmer väl inte följa mig på Instagram med där heter jag med ljuvligalavendel!! Varma kramar till er!

Lite bilder från förra helgens dukning som fick gå i vitt,lime, blått och turkost. Ja dukning är ju bara så roligt...
Olika vaser i rad fyllda med trädgårdens blomster.


Porslin från Rörstrands Ostindia, Assietter Ib Laursen, Glas&Bestick Ikea.


Servettringar funna på loppis.


Lite äpplen från trädgården fick dekorera dukningen.


En enkel spetsduk, ovanpå en duk från Hemtex.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...