onsdag 12 augusti 2015

Doftande Luktärt






Hej rara ni!! Hoppas allt är finemang såhär denna onsdagen!! Mina lediga dagar har gått fort men vi har gjort klart en del sysslor hemma. Mer hö har vi tagit in och även fyllt på ännu mer på vår loge hemma. Mysig middag med mina fina vänner hemma hos mig. Träningar med Fablo har hunnits med och det är så roligt och ser att vi utvecklas båda två. Han är en riktig guldklimp min fina häst, tror vi kommer bli ett fint ekipage tillsammans!
 
Ja just nu njuter jag av dessa söta Luktärterna på köksbordet och vilken ljuvlig doft de sprider...Ha en fortsatt skön dag!!
 
 
Bricka Ikea, Glaslyktor Ib Laursen, MIljögården, Glasburk Loppis.
Söta små kort med flora motiv på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...