lördag 10 januari 2015

Underbara tulpaner!!









God morgon denna härliga lördag!! Utanför snöar det för fullt och det var riktigt halt att köra till jobbet idag. Den där stormen som väntas komma hoppas vi inte blir av. På jobbet har vårkänslorna smugit sig fram och det är så underbart med krispiga tulpaner i alla dess sorter&färger. Pärlhyacintera är ju så söta och inomhus njuter vi av våriga blomster, fastän det är vinter ute!! En riktigt härlig lördag hoppas jag ni får, nu ska jag binda lite tulpanbuketter!! Tusen tack till er läsare nu har jag passerat 50000 strecket. Så himla glad att ni vill följa mig i min vardag!!Varma kramar till er!!


Här en fin blandning med papegoj,dubbla och fransiga tulpaner.



Visst är det en ögonfröjd??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...