måndag 19 januari 2015

Hästfunderingar





Blev förvånad när vi vaknade upp till ett vinterlandskap i morse, det var en vacker syn att stiga upp till. Roletta tyckte det var extra roligt med snön och busade hela vägen till hagen. Hon har blivit bästis med grannens häst och det känns så skönt att de har funnit varandra. Jag letar efter en ny häst och allt tar sin lilla tid innan man finner sin drömhäst, men jag är på gång. Känner att jag behöver en ny vän att lägga fokus på och börja med träningar/tävlingar igen! Saknaden efter Faksen är grymt jobbig, men man måste försöka gå vidare även fast det är tufft. Det som är det allra jobbigaste med att ha djur, när man får tar bort de men tänk vad otroligt mycket glädje och kärlek de sprider!! 
 
 
Inomhus har lite våriga textiler och porslin fått komma fram och jag älskar verkligen mina koppar från Greengate, så fina! Lite blåbärsris, vaxblomma och eucalyptus sprider vårkänslor i hemmet...Njut av måndagen och hoppas ni får en härlig start på denna veckan!Kramar Lovisa
Duk Ikea, koppar&skedar Greengate, kakfat Cervera, trådkorg från Butik Norregård, porslinsburk Miljögården.
Mitt kakfat som jag fick av sambon är så fint att ha framme, perfekt förvaring också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...