måndag 18 augusti 2014

Mys vid tvn

God förmiddag på er! Måndag och ny vecka att ta tag i, jag hoppas ni hade en härlig helg. Min har varit fin, jag har jobbat,ridit,haft vinkväll med tjejerna och varit på babyshower. Mycket skratt och prat har det blivit!! Jag kanske har glömt berätta att jag ska bli moster i September, det ska bli så spännande och mysigt. Så nu ser man fram emot att träffa den lilla sötnosen vilken lycka!!Njut av måndagen, kramar

Som ni vet så är det nya huset vi flyttat in i ett renoveringsobjekt så för tillfället har vi kvar våra möbler tills nya rum börjar komma i ordning. Men här är lite bilder från tvrummet får ni idag...

Blommor gör en alltid glad, här memory lane rosor,nejlikor och stratice.



Jag älskar att ha mina fina böcker framme, så mycket inspiration och vackra bilder.



Blandade ljuslyktor på en bricka från Ikea, mitt favoritljus från The Country Candle Company-Strawberry&Creams.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...