måndag 30 juni 2014

I mjuka sommartoner

Ville bara kika in en snabbis här innan läggdags! Jag hoppas ni har haft en finfin helg, min har varit toppen! Nu längtar jag efter sommarvärmen igen, men hoppas den snart är kommen....

 Idag har en del av virket till stallet hämtats, nu är vi minsann igång och det känns så härligt! Snart är det dessutom semestertider, jag jobbar bara denna veckan med sen är jag ledig 2 veckor. Då hoppas vi hinna med mkt i stallet och huset, såklart njuta sol,bad&sommaren om nu vädret tillåter. En tripp till Öland ska också hinnas med!Sov så gott kramar


Idag bjuder jag er på en riktigt härlig sommarbukett i mjuka toner....



Visst är den underbar pionen??

Här kvistrosor,nejlikor,gerbera,pion och paraplyblad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...