fredag 17 maj 2013

Pingst

I helgen är det många som väljer att gifta sig just vid pingst, och det ser lovande ut med vädret.Gjorde bordsdekorationer till bröllop idag på jobbet,bilder kommer. Skulle jag någon gång gifta mig i framtiden så har tanken slagit mig att jag skulle har svårt att besluta blommorna.Finns så otroligt många blommor jag är förtjust i och hur ska man kunna välja bland allt vackert??;) Det problemet får jag lösa då om det blir av!!Brudarbeten är så otroligt roligt att göra, finns en hel värld av idéer....Så vad ni än ska hitta på i helgen har en underbar helg<3

Imorgon blir det jobb och sen firande av min fina chef som fyllt 25 år:)

Gjorde en somrig bukett som var beställt till chefen...

I nyanser av rosa/lila och lime.

Hortensia,gerbera,rosor,alstromeria, alchimilla,salal,plumosus och björngräs.




Är svag för hortensia buketter med vackra blommor i stuckna.

Underbar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...