tisdag 28 maj 2013

Födelsedagsfirande

Heej kära ni, är ni ute och njuter av solskenet? Jag ska sätta mig i en solstol med en tidning så fort jag har bakat färdigt. Ikväll kommer familjen på födelsedagsfika hos mig, jag fyller 22 år idag så sen ska bara njuta av min födelsedag:) Tänkte bjuda på nougattårta och rabarberpaj, recepten får ni senare. Det blir nog att vi sitter på altanen eller ute i trädgården, har tur med vädret än så länge!!

Tänk idag är det 8 år sedan jag fick min fina häst Faksen jag älskar honom så otroligt mycket. Njuter av allt fint man har tillsammans och all kärlek man får. Underbara häst!!...Nu tillbaka till födelsedagsfixet...Härlig tisdag, önskar jag allesammans.

Får det lov att vara en blomstercupcake??:)

Dessa söta bakelse gjorde vi inför Mors dag!




Visst är de underbara??::)


Formarna är från oasis, blir kanske nästa dekortion till dukningen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...