tisdag 16 april 2013

Gamla glasflaskor

Tittar in en vända, är precis hemkommen från stan där jag träffat mina fina vänner, alltid lika trevligt. Dagen har både bjudit på vårregn och vårsol, efter regn kommer solsken... I helgen blir det nog lite till vårstädning på altanen, kanske lite fina vårblommor ska få komma på plats...Kram 

Visar lite bilder från den ena hallen...

Crassulan trivs i fönsterna ut mot altanen, ett tips för dig som vill ha en lättskött växt som blommar.

Här i en tekopp från Ib Laursen, användbart porslin.

Gamla,fina glasflaskor får agera ljusstakar.

Mina fönster är något som jag har några av,i mitt smak och tycke är de fina att har lite varstans.

Ja ibland infinner sig lycka när man hittar gamla ting som man gärna ta med sig hem!

Här med en inredningstidning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...