tisdag 26 februari 2013

Härliga vårlökar

Hej på er hoppas ni har det bra såhär på tisdagskvällen! Själv är jag lite trött, sprang en runda efter jobbet med broddar då såklart, var så härligt väder så passade på. Men så skön känsla efteråt...

Tänkte hänga upp mina gardiner som jag sytt nu i dagarna och ska blir kul och se resultatet. Nu har jag två stycken till gamla lakan som jag ska sy till hissgardiner, roligt när man väl ta tag i det! Så håll utkik efter bilder, lovar att ni ska få bilder på det nya matbordet nu i dagarna med! Ett stort leende på läpparna varje dag jag kikar in och ser att så många följer mig:) Stort tack<3

Njuter för fullt av dessa våriga lökar inomhus...



Mina första krokusar inne är något speciellt....


Underbar papegojtulpaner som doftar så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...