torsdag 21 februari 2013

En fin bok...

Hejsan finisar! Hoppas ni har haft en fin dag, min har varit bra den har bestått av jobb bland massa goa barn och en skogstur med pållen:) Som alla säkert har förstått så älskar jag att baka, i alla hjärtans dag present fick jag en fin bakbok av mamma. En som jag har tittat på några gånger men har inte blivit av att jag köpt den, så blev riktigt glad för den! 

Då va det fredag imorgon, då blir det fika och fredagsmys....Kram

Så vacker att bara kolla i, inspirerande bilder:)

Kommer bli en hel del bakning ur denna boken framöver....


Tänk vad mycket blommor kan piffa upp det...

Kan verkligen rekommendera denna boken till er som gillar att baka, lite gott&blandat !

Brukar ni med ha fredagsfika?:)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...