tisdag 10 juli 2012

På köksbänken

Vart tog vårt sommarväder vägen? Idag känns det nästan som höst ute, man vänjer sig snabbt vid sommarvärmen. Men jag har trotsat vädret och tagit mig tid till att plantera lite perenner som jag köpte på Hörnsjön, det blev så bra så:) Håll utkik efter bilder! Och vi har kommit en bra bit på vårt målande på huset men en del återstår. Vad har ni för planer på semestern?

Idag får ni lite bilder på hur det ser ut på köksbänken, när det är tråkigt väder ute få man göra det lite somrigt inne! Ikväll ska vi fira min syster, man får ju inte missa Allsång på Skansen heller. Hoppas på att ni får en fortsatt fin vecka:)
Marmeladburkar är fint att använda till mycket!

Rostiga nycklar som jag funnit hemma,


Jordgubbar och äpplen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...