lördag 14 juli 2012

Nöjd!

Hejsan, hoppas allt är bra med er såhär på lördagsförmiddagen:) Jag är i full gång med att putsa fönster men synd att det är en så tråkig syssla bara! Vi håller ju på att måla om huset och fönsterna är verkligen skitiga efter tvättningen av huset så är i stort behov av putsning..har ni något roligare för er idag?:) 


Nu har jag satt in min nya möbeln som jag har gjort i ordning och blev riktigt nöjd med resultatet! Bordet köpte jag på Östregård loppis för en billig peng och har fått sin plats på toaletten:) Nu när jag är färdig med det, så ska jag se om jag kan hitta en spegel som kan på bordet lutad mot väggen. Nu på med bra musik och fortsätta putsa fönster:) Gott folk ha nu en riktigt fin lördag!


Före

Efter

Hålet i bordet var en ren klantighet av mig, det stod ute en sommarkväll och blev blött. Men tycker inte det är så farligt när det ska se slitet ut.

Synd att toaletten är rosa, men man får göra det bästa utav att:)

Det som har tagit längst tid var att måla benen, men blev snyggt till slut och slipningen blev bra!


Min LILLA nagellacksamling- lite beroende :)

Förut hade vi ett vitt skåp som stod där, men blev en gammal korg som handdukarna får vara i. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...