torsdag 24 oktober 2013

Höstigt

Tittar in som snabbast innan jag beger mig vidare mot jobbet. Just nu är det fullt upp med gravdekorationer på jobbet och vilken vacker tanke det är med just denna tiden. Alla helgona är verkligen en fin helg!! Nu önskar jag er en riktigt fin höstdag...

En riktigt fin begravningskrans med full inspiration av höstens färger bjuder jag på idag...

Här lindad i höstlöv, så fint att använda andra material än cypress som jag inte är speciellt förtjust i.



Nejlikor,rosor,täckt med salal,höstlöv och stensöta





3 kommentarer:

  1. Underbar blogg!!! Såå mycket fint och så inspirerande....Tack! :)

    SvaraRadera
  2. Hur vacker som helst! Har du lindat löven utanpå en cypresskrans eller en naken halmkrans bara?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!Jag har lindat på en cypresskrans, så enkelt men så läckra färger!!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...