onsdag 17 juli 2013

Falsterbo

Solen har lyst så härligt hela dagen, jag har stått inne och jobbat men jag blickar framåt helgen då jag är ledig. Härligt för alla som har semester, lite avis är jag när ni kan ligga och njuta vid sjön&havet!! Jag och Millie har varit ute på en kvällsrunda och avslutade med en glass nere vid badstranden, sköna sommar:)

Idag får ni bilder på vackra hästar från Falsterbo, längtar redan till nästa år...

Fullt i publiken och en härlig stämning!



Vinnaren av derbyt i hoppning.



Ögongodis att kika på alla vackra hästar, Så  fantastiskt duktiga!

Här duktiga Tinne med Don Aurelio, som vann lördagens Grand Prix.





Jens Fredricson på fina Lunatic tog hem Grand Prix, grymma svenskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...