torsdag 3 december 2015

I väntan...

På att strömmen ska komma tillbaka här hemma så tänder jag massa ljus i hela huset. Ja stormen Gorm ställde verkligen till med problem i hela landet. Usch vilken röra och vad många som drabbades. Det är vid såna tillfällen man är extra glad att vi har vedspis i köket...

På Lilla Hjärtat går vi i jultankar och hela butiken är fylld med allt vackert inför jul. Alltså denna tiden nu är helt underbar. Hemma har det mesta julpiffet med kommit upp jag pyntar mest med lite stjärnor, ljus och julblommor det gillar jag mest!! Dags för jobb och fina julkransar ska bindas, önskar er en finfin dag!!

Min vackra kandelaber används flitigt i sovrummet just nu mitt i strömavbrottet, ´här har även lite jul fått komma fram....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...