onsdag 29 april 2015

I vita nyanser...







I Småland är de verkligen ett riktigt aprilväder, vaknade upp med solsken och klarblå himmel, för en stund sen riktigt svart på himlen och sen började det hagla, nu är det solsken igen. Ja det varierar minsann fort, tur jag hann ge mig iväg på en cykeltur med Millie i morse innan jobbet i solskenet. Hur är vädret hos er??

 Ikväll efter jobbet ska jag vidare mot ridhuset där hoppning väntar. Har ju glömt berätta för er att jag har köpt en egen hästtransport, och jag är så sjukt nöjd!! Ett rymligt boggiesläp som är riktigt fint och fräscht. Skönt att äntligen har sitt egna...Önskar er en trevlig lilllördag, tänk snart är det helg!

Ni som följer mig har säkert förstått att jag gillar färgglada blommor, men jag är faktiskt lika svag för ljusa toner. Vitt och lime är en oslagbar blandning alltid lika rätt och fräscht!!


Här med kryssantemum Anastasia,astillbe, ros White Avalanche,nejlika,pistage och ammi majus.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...