söndag 2 november 2014

Helgens dukning

Efter en dag utomhus med träning,ridning och nu ikväll fixat i trädgården så är det riktigt skönt att komma in i värmen. Jag har haft en fin helg, det hoppas jag ni också har haft! Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. En god kopp te, tända ljus och en bra inredningstidning tycker jag låter som en perfekt avslut på denna söndagen!Ljuvlig kväll till er!!

Bjuder idag på bilder från förra helgens dukning. Kunde inte låta bli att duka med mitt söta porslin med rosor på. En enkel dukning i rosa, vitt och lila, vårt köksbord är perfekt att duka till 4 stycken!!


Porslin från Marielund, vinglas Ittala.


Söta servetter från Ikea.






Små glasburkar fyllda med präriklockor,brudslöja och silverek.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...