torsdag 24 juli 2014

Solliden Slott









Semestern är slut för min del, jag har haft 2 riktigt härliga veckor. Vädret har visat sig från sin allra bästa sida och jag har haft lata dagar vid sjön och bara njutit. Men även mycket i stallet&hemmet har fixats, målningen är snart färdig och det är inte så mycket kvar nu. Höet ligger och doftar så gott på logen och nästa steg är nu att stängsla nya hagar till mina fyrbenta vänner. Bilder lovar jag att lägga upp på stallet snart.

 En underbar helg på Öland med fint umgänge fick avsluta min ledighet och det känns bra att vara tillbaka hos alla fina blommor!!Ha en fortsatt fin solig torsdag, själv njuter jag av ljuva ljumma sommarkvällar efter jobbet!!

Vi besökte Solliden Slott och vad mysigt det är där runt omkring, små söta delikatessbutiker,fik och fin trädgård...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...