lördag 8 februari 2014

Ljuva tulpaner i snön

Lördag eftermiddag och just nu tar jag mig en kopp te och kikar runt lite på bloggarna. Ikväll ska vi på Rockabilly fest i grannbyn ska bli trevligt. Så roligt att det anordnas lite i vår Bygdegård och att det uppskattas för det gör det verkligen!! 

Igår hämtade jag ut mitt paket från Hm, mycket fina kuddfodral&ljuslyktor som jag ska plocka upp nu, härligt! Lovar att visa bilder sen.Vad hittar ni på denna lördag?? En fortsatt finfin dag till er alla!!

Förra helgens blommor till dukningen får ni idag, hela dukningen bjuder jag på imon så glöm inte kika in då....

De allra enklaste buketterna blev det, men med så vackra blommor!

Otroligt hållbara snitthyacinter som har stått i 3 veckor nu, härligt när man får njuta länge...

I glasburkar från Ikea, här med hyacinter,lilje&fransiga tulpaner,eucalyptus och lila ginst.






Ljuvligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...