fredag 12 oktober 2012

Naturens läckerheter

Det var inte länge min dörrkrans fick vara ifred, fåglarna har varit där och norpat både löv och nypon så den var inte speciellt vacker att titta på! När jag är ute och går med hundarna tar jag alltid med mig en påse, man kan alltid hitta något vackert i naturen. Yrkesskadad som man är:) Så det som jag samlade på mig har jag gjort en ny krans av, detta skapande är så fantastiskt roligt alltså. Kände att jag genast blev piggare av det kreativa:) Nu drar vi till min syster och hennes sambo på middag, hoppas på att ni får en mysig fredag och njut av vårt vackra höstväder!!


Krans gjord utav fläder,vinddruvor, chili och vackra kvistar utifrån.



Underbara färger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...