onsdag 20 juni 2012

Bakdags!

Hejsan :) Vad skönt att vi har fått vackert väder och sommar, nu håller vi tummarna för att det håller i sig över Midsommar med! Men det förvånar mig inte om det vänder tvärt, oftast har det regnat på Midsommmarafton och det är ju så typiskt. Men i år kanske kan vara ett undantag, det blir en annan stämmning och känsla när vädret håller i sig:) Igår bakade jag brownies i muffinsform och serverade det med min mangoglass, det blev gott tillsammans en frisk smak tillsammans med mangon. Nu ska jag bege mig mot jobbet och fixa inför midsommar:) Ha en härlig dag ute i solen!

Hasselnötter och valnötter som jag rostade i stekpanna.


Hackad vit och mörk choklad.


Mumsigt!

Min bakhörna!



Fina skedar som jag köpt på loppis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...